Oyun Kuzusu Ana SayfaTüm Oyun Kategorileri
OYUN KUZUSU TÜRKÇE OYUNLAR
Oyun Kutum Kızlar İçin En Güzel Oyunlar
OYUN ARA :

Oyunlar

/

Kötürüm Et Onu 2 Oyunu

Kötürüm Et Onu 2 : Fizik tabanlı bu sanal stres atma oyununda yeni silahlarla adamımızı kötürüm etmeye devam ediyoruz. Oyun Kuzusu Türkçe Oyunlar

Bu Oyunu Tam Ekran OynaOyun Kutum'a EkleBu Oyunu Facebook'ta PaylaşOyun Açılmıyorsa Tıklayın
Nasıl Oynanır   : Fizik tabanlı bu sanal stres atma oyununda yeni silahlarla adamımızı kötürüm etmeye devam ediyoruz. Sol taraftaki 'SPAWN' menüsünden eşyaları sürükleyip ekrana bırakabilirsin. Ya da 'LIBRARY' menüsünden bir şey seçip ismine çift tılayaıp veya sürükleyip ekrana koyabilirsin. Kullanmak için de adamın üstüne tıklamalısın.
BU OYUN İÇİN YAPILAN YORUMLAR
Mutilate-a-doll Admin
Merhaba Arkadaşlar! Bu Oyunda Ağır Çekim "G tuşu" ile kaldırılıyor. Tekrar Basarak Açarsınız. Eğer Nasıl Silahlala ateş edilir diyorsanız, "F Tuşu " ile kaldırabilirsiniz. Oyunda "Spawn" ve "Library var. Bunlar Ne işe yarıyor diye soruyorsanız, Spawn İstediğiniz Herhangi bir eşyayı çağırıyor. Library İse Oyuna Eklenmiş İtemleri Gösteriyor.
Kuzey Günaydın
Hayatımda oynadığım en güzel oyun hergün bu oyuna giriyorum teşekkürler oyun kuzusu <3 <3 <3 <3
Mertcan
Merhaba. Bu oyunu oynamıştım. Güzel bir oyun. Kendiniz kafanızdan hikaye uydurarak filan oynayabilirsiniz . Library bölümünde Favourites yani favoriler kısmına baktığımızda favorimize eklediğimiz eşyaları görürüz. Eşyaları hangi tuşa eklemişsek o tuşa basarak eklediğimiz eşyadan çıkarabilir veya favori eşyalarınızın tuşlarını unuttuysanız favouritesten bakabilirsiniz. Favoriye ekleme: Favoriye eklemek kolaydır. Yıldız olan butona basıp tuşu seçerek ekleyebilirsiniz. Spawn: Spawndan eşyaların adını eşyaları görebilirsiniz. Favoriye eklemek de buradan yapılır. Library: Librarynin türkçe anlamı kütüphanedir. Kütüphane burada eşya kütüphanesi olarak geçer. Buradan hangi eşyayı alacaksanız kategorilendirilmiştir ve daha rahat bulmanız için yapılmıştır. LİBRARYDE EŞYAYI BULMAK VEYA ALMAK: Dediğim gibi kütüphane eşyaları türlerine göre ayırmıştır. Bir eşyayı oradan bulabilmek için eşya hangi türdense o türün üstüne getirip adlarından bakarak veya baştaki eşyaya tıklayıp spawn da açıp ileri giderek de bulabiliriz. Ayarlar: Settings kısmından ayarları yaparak oynamamızı kolaylaştırabiliriz. Veya oyunu kendimize göre ayarlayabiliriz. Map seçimi: Map seçmek kolaydır. Environment kısmına tıklayacaksınız ve karşınıza bir pencere açılacak. Oradan mapi seçebilirsiniz. Map ı seçtikten sonra gravity ayarları wind ayarları ve sıcaklık ayarları gibi ayarlar çıkacak karşınıza bunları değiştirebilirsiniz. Ayrıca blood kısmından kan rengini background kısmından arkaplan rengini walls dan da kenar renklerini seçebilirsiniz. Eşyaların rengini değiştirmek : Eşyaların rengini değiştirmek için spawndan eşyayı açmalısınız ve oradan skini seçerek ayarlayabilirsiniz. Ayrıca oradan farklı işlemlerdede bulunabilirsiniz. Space oyunu durdurur. F eşyaları etkin hale getirir Not:Bir eşyayı mouse ile tutup f ye bastığınızda eşyayı daha rahat etkinleştirebilirsiniz. İyi oyunlar. . .
enes ilbey
yun aşırı derecede güzel seni çok seviyorum oyun kuzusu
Mertcan Yaman
Epeyidir yorum yapmıyordum. (Bu sitede. )Şimdi bu oyun gerçek gibi, gerçek hayattan örnek alınarak yapılmış. Çünki hiç stres atma oyununa benzemiyor. Herşeyi yapabiliyoruz. Bu oyunu uzun süredir bu sitede oynuyorum bir de yorumunu yapayım dedim. Tabii ki ilk olarak oyunda şu ana kadar kazandığım tecrübelerle size oyun hakkında bilgi vericem. Evet ilk olarak adamın eli nasıl tutulur veya yandan tutmak için sürekli girip seçmekten bıktıysanız şimdi vereceğim bilgiler işinize yarayacaktır. İlk olarak : "TUTMA" konusundan başlayalım. TUTMA:Arkadaşlar tutmak için "f" tuşuna basmalıyız. Ama f tuşuna basınca yanda tutma işareti görülecek ve adamın neresinden tutucaksan oraya basman yeterli. Ama şu sorun var. Yok ben ona basıpta fareyle çalıştıracağınız eşyaya veya adamın neresini tutturacaksanız oraya basmak istemiyorum çünkü sonrasında bir daha yandan fareye dönemem diyorsanız fare q (Q) tuşuyla normal fareye dönülür. Ha bu işlemde bana uzun geldi diyorsanız en kolay yöntemi&#59 tutacağınız nesneye ateşleyeceğiniz silaha çalıştıracağınız bir eşya bir nesne elini tutturmak için adamın eline veya her neyse fareyle basın (basılı tutun)(sol click) ve f tuşuna basın olur. (Fareyle basılı tutarken fareyi istediğiniz yöne çevirerek nesneyi adamın elini hareket ettirenilirsiniz. ) FARE:Arkadaşlar, fareye geri dönmek için q(Q) tuşuna basmanız yetecektir. SABİTLEYİCİ:Arkadaşlar, sabitleyici yazınca ne bu diyebilirsiniz. Bunun için açıklıycam. Arkadaşlar, sabitleyici dediğim şey bu oyunun içinde herşeyi sabitleyen bir seçenek var. Rengi beyaz. Ben ona çivi de diyorum ama sabitleyici daha iyi olur diye öyle yazdım. Fazla zamanım yok çünki şu an saat gece 23:52 (12 ye 8 kala veya var :). )Bu nedenle biraz kısa kesicem. Sabitleyici "ı" (I) tuşuyla açılıyor . Deneyin göreceksiniz. İP:Ben ona ip diyorum bilmem anlarmısınız :) . Böyle beyaz bişey ama önceki anlattığımla karıştırmayın sakın çünki önce anlattığımın şekli yuvarlak. Şimdi anlatacağımın rengi de beyaz diye dedim. Şimdi benim ip dediğim şey belirli bir yere kadar uzuyor, çok zorlarsanız kopuyor. "U" tuşuyla açılıyor. (Çok gevezelik yaptım. Gevezeliği biraz kesicem. Saat 23:57)Bu şey beyaz ve esnek bir şey. Benim anladığım kadarıyla genellikle nesneler için yarıyor. (Lütfen benim dediğim gibi değilse yorumlara küfür yazıp yollamayın. Biraz anlayış gösterin. ) SAAT:00:00 (gece on iki ) LASTİK:Lastik mi bilmiyorum ama rengi lastiğe benziyor. Buda esneyen bir şey, aslında önce anlattığım şeyle arasında fazla bir fark yok. Bu sadece bir nesneyi birbirine bağlayınca mesafesini koruyor. Ama esnek bir şey. Mesela zorlarsanız mesafeyi daraltabiliyorsunuz ama sonra tekrar uzuyor. Rengi kahferengidir. Bu nesne "y" tuşuyla açılıyor. DEMİR:Şimdi bu nesneye neden demir dediğimi merak edeceksiniz. Şu yüzden bu şey esnek değil sabitlediğiniz nesneyi direk kaldırıyor. Sağlam bir şey . Benden tavsiye eğer bir nesneni sağlamca birleşmesini mesafesini iyi korumasını istiyorsanız bu nesneyi seçin. Bu nesnenin rengi gri olacaktır. Bu nesne "p" tuşu ile açılıyor. SAAT:00:07 şimdi saati koyduğumu merak edeceksiniz. Bende bilmiyorum bi şeyden başladım hala saat yazıyom. Sanki saati sormuşsunuz gibi :D . ^^^^^#####***OKUDUĞUNUZ***#####^^^^^ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM. İNŞALLAH VERDİĞİM BİLGİLER SİZİN İŞİNİZE YARAMIŞTIR. DAHA FAZLA YAZAMADIM ÇÜNKİ EPEYİDİR YAZIYORUM. BUNCA ŞEYİ 20-22 DK DE YAZDIM :) SAAT 00:12 &#59)
MeMo_2003
Arkadaşlar Size Bazı Bilinmeyen Kontrolleri Göstereyim ESC : Oyunu Yeniden Başlatır G : Ağır Çekim F : Silah vb. Kullanımı (Silahı Kullanamayn Arkadaşlar F'ye Silah Elinizdeyken Basın) E : Kesme İşlemi R : Büyütme/Küçültme İşlemi L : Zıplatma İşlemi X : Silme İşlemi V : Oyunu Tam Olduğu Yerde Durdurur M : Detayları Görme (Tıkladığınız Şeyin Detayını Gösterir SHİFT : Basılı Tutarsanız Çalışır Bu İşlem Seçme İşlemidir SPACE(Boşluk) : Oyunu Durdur/Başlat CONTROL : Seçme İşlemi Yardımcı Olabildiysem Ne Mutlu Bana :)
efe kayılı
arkadaşlar library diye birşey yazıyor sol ust köşede ona tıklayın newest melee var ona tıklayın istedinizi seçin onun bi üstüde newest weapons var ondada silahlar var ilgileriniz için teşekkürler.
ahmet
süper helal olsun oyun kuzusu bu alemdeki en güzel site sensin
emir
hayatımda bu kadar güzel bir oyun görmedim efffffsaneeeee
Miraç Kuyumcu
oyun muhteşem tavsiye ederim teşekkürler oyun kuzusu <3 ♥
Efe Kerem Aktaş
helal olsun vallahi boşuna dememişler türk oyun aleminin kıralı diye
TROLL OSMAN
BU OYUN GÖRDÜĞÜM EN İYİ OYUN HİHİHİHİHİHİHİHİ HADİ BYE BYE BEN SERDARIN YANINA IŞINLANIYOM BYE BYE HİHİHİHİHİHİ
yavuz topçu
süper oyun helal olsun be helal olsun bu oyun kuzusu
oyuncu 7
Arkadaşlalr Karambit için: Library bölümünden newest melee menüsünü seçin. Tam oralarda karambit yazacak ona basılı tutup sürüklerseniz kullanabileceksiniz
shadow
dunyanın en guzel oyunu bence hic stres yapmak isteyenler icin harika bir oyun.
YORUM YAP   /   Diğer Yorumlara Bak
Oyunlar2 İmparator Ateş ve Su Tıraş Et BeniKafa FutboluHappy Wheels Kolsuz Milyoner Zorlu Yarış 6 Anahtar AvcısıRenkli ToplarGece Sürüşü Turbo Topuk Kır Çizgi KırÇakma MinecraftKırmızı Top 4Manyak DinozorKatil Köpekbalığı 3Çengel Ustası 2Demirci UstasıYönet ve FethetBot Savaşları 2Turuncu Pantolon 3Dinamit Lokumu Raze 3Beşiktaş Bursaspor Derbisi Futbol KariyerimPsikopat Senaryolar Silahlı Arena-2Çöp Adam SavaşlarıTemple Run 2 Gladyatör 2 Kötürüm Et Onu 2 Matrak Futbol Aptallık Testi Saldırı Timi Süper Savaşçılar Yüzü Vur


Çok Oyunculu Oyunlar
Yorg.io Surviv.io Blastarena.io Wormate.io Gartic.io Ghostz.io Pockey.io Diep.io Wilds.io airma.sh Spinz.io Oceanar.ioGoons.io Kugeln.io Snix.io Bellum.io Rusher.io Wormax.io Agar.io Slither.io





OYUNKUZUSU
YERALTI

Oyun Kuzusu  |  Oyun  |  Oyunlar  |  Türkçe Oyunlar  |  En Güzel Oyunlar  |  Kuzuparalı Oyunlar  |  Korku Oyunları  |  Nasıl Oyun Yapılır  |  Yeni Oyunlar  |  Oyun Videoları  |  Oyun Yorumları  |  Yardım  |  İletişim
bos
boşFacebook arkadaşım olmak için tıkla cizgi
cizgiİstek, öneri, tavsiye, tebrik, reklam, işbirliği, oyun gönderme vb. bilumum mesajları iletişim kutusuna yazıp bize iletebilirsiniz.

İletişim kutusu için tıklayın.
/ Hata Bildir / Kullanım Sözleşmesi / EG50 / 2300 / 15-5-2015
cizgi
OyunKuzusu Facebook SayfasıOyunKuzusu Twitter SayfasıBize Ulaşın
RSSValid XHTML 1.0 TransitionalValid CSS!

OYUN KUZUSU TÜRKÇE OYUNLAR - 19 AĞUSTOS 2018 PAZAR - Oyunlar - Oyun Skor - Friv Oyun - Google+

Türkiye'nin en büyük Türkçe Oyun sitesi OyunKuzusu.com sizler için en güzel oyunları özenle seçip Türkçe oynayabileceğiniz hale getiriyor. OyunKuzusu'nda
oynadığınız oyunlar bu oyunları hazırlayan oyun yapımcılarına aittir. Oyun Kuzusu Türkçe ve Skor Kaydetmeli oyunların bir arada toplandığı ücretsiz bir oyun sitesidir.






OYUNKUZUSU YERALTINA GİDER !!!