Oyun Kuzusu Ana SayfaTüm Oyun Kategorileri
OYUN KUZUSU TÜRKÇE OYUNLAR
Oyun Kutum Kızlar İçin En Güzel Oyunlar
OYUN ARA :

Oyunlar

/

Yüzü Vur / İlk 100 (son bir ay içinde)

Yüzü Vur oyununda ilk 100 (son bir ay içinde)

Yüzü Vur - Cins cins bakan yüzü ateş ederek havaya uçur
YÜZÜ VUR


Oynamak İçin Tıkla


Hileli / Küfürlü Skor Bildir


1.Arda Yıldız9915
2.Furkan Çelik9911
3.mahmud sami9909
4.sanane9903
5.WozoLeo9891
6.sena9890
7.furkan9889
8.Bülent9885
9.fdfdddfdfd9879
10.abzuziiiifff9875
11.wwe9870
12.mahmut abi9867
13.üüüüü9856
14.ruslan9852
15.fdd9834
16.Özgür Turan9814
17.İMPARATOR9752
Skor Tablosu Bugün En İyi 100Bu Hafta En İyi 100Bu Ay En İyi 100Bu Sene En İyi 100
Bu Oyun İçin Yapılan Yorumlar Bu oyun efsane, muhteşem ve eğlenceli!!!!! (Kerem K. ) arkadaşlar allah rızası için 14 nasıl bi anlatın (sanane ) Arkadaşlar güzel bir oyun ama bazı bölümleri gerçekten çok zor oluyor (Eylül Alkaç ) 14. bölümü geçemedim lütfen yardımcı olun 1like (mert sırt ) 16. bölümdeki mermiyi alt pervaneye at (batuhan alkan ) BÖLÜMLER BİARAZ ZORDU AMA BİTİRDİM EN ÇOK ZORLANDIĞIM BÖLÜMLER 13, 15, 19, 24, 25 (Ali Eren ) çok güzel bir oyun oyun ikincisi oldum ama tabloda adım gözükmüyo adım: damla01 (damla küken ) harkulade bi oyunmuş ya (yasmin ) lütfen bana 12 yi nasıl geçeceğimi söyleyin (pınar koca ) 19 da kaldım yardım eder misiniz (ela AKBULUT ) çok zor gözüküyor ama aslında çok kolay ve güzel bir oyun bütün levelleri bitirdim oyun harika (irem ) gerçekten çok güzel bir oyun zeka oyunu herkese tavsiye ederim (Gürkay Güleryüz ) abi 8bolumde w ye basın sılah çıkıyor lava deymeden gıder yuzu vurur (canpolat ) 16 yı bikere yanıp boşluk yazısının ş harfini nişan al boşluga bas ve vur (ad ) 14. bçlümde "R tuşuna" yazan yerde n ile anın bitiştiği noktaya basın (zaaaa ) 14 ü geçmek için baştan denemek için r tuşunabas derken tuşuna kelimesinde oku n nin üzerine getirip ateş edin oluyo (ceren ) 16. bölümü alttaki demire doğru hızlı atıyorsun sonra üst demire çarparak adama geliyor (Burak Dur ) 13. bölümü silahı hareket ettirip yavaşça en üste aarak geçiosun (Burak Dur ) 8. Bölümü Nasıl Geçebilirim Yaa Lavlara Değiyor Hep (Berat Okumuş ) 13 için üsten çok küçücücük bir boşluk var ilk sıradan oradan üstten aşırma yapın silahı biraz kendinize yakın tutun (Özge ) çok güzel oyun oyunu bittirdim çok basit herkese tavsiye ederim ve bu oyunu yapan kişiye teşekür ederim helal olsun yapan kişiye mükemell bir oyun hep oynuyorum çok zevkli teşekürler oyun kuzusu (Meryem Nur ) admin yapamayan arkadaşlar için yorumu başa koyarmısın 14. bölümde yukarıda baştan denemek yazan şeyin denemek yazan şeyin n nin üstüne hızlı şekilde ateş edimn admin lüften bu yorumu başa koy (ali rıza ayte ) vay be 25 . bölümüde yaptım müthiş bir oyun tavsiye edrim. bide 25. bölüm gerçekten çok zormuş. (celal ) OYUNU BİTİRDİM ÇOK GÜZEL BİR OYUN HERKEZE TAVSİYE EDERİM (BURAK DENİZ ) ya çok güzel ve eğlenceli ama yüzler cins cins bakıyor (semanur erim ) kuzu parası olan yaşadı hemen bölümleri geçer (ceren güzel ) süper bu oyunu bitirdim :) biraz zor ama eğlenceli (onur güzelkaya ) Ben ilk Basda Silahın hareket ettıgını bilmiodum o arkadaşa teşekkur ederim sonradan öğrenınce bolumlerın ardı arkası kesılmedı 20. bolumde zorlandım ama onuda 6. cı atısımda geçdım 25. bolum zor diorsunuz ama çok kolaydı 2. atısımda geçdım fınal bolumunu oyun kuzussu seni çok seviyorum oyunlarının devamını diliyorum. . . (Furkan Sinemgil ) bilmeyenlere için söyliyim silah hareket ediyor (anıl özbahadır ) müthiş oyun herkes oynamalı (mehmet akif ) Bütün bölümleri kuzu parasız geçtim ama final bölümünü kuzu para ile geçtim. 200 kuzu para ödedim. Bütün bölümler basitti ama final bölümü biraz zordu. Oynamayan eğlenceyi kaçırır. Yapanın eline sağlık. Emeğe saygı, teşşekkürler. (Yaman Kurul ) süper oyun oynamanızı tavsiye ederim (asket (emir) ) çok güzel tavsiye ederim. (1. yorum benim. ) (Alp GÜMÜŞ ) manyak bir oyun olmuş (onur fatih ) Ben bir cip kafalıyım :D (Cip Kafalı ) Benim kardesim tekte yaptı 14. bölümü *&#59-&#59* (HASAN SOLUM ) oyunu bitirdim (Harun daştan ) oyunu bitirdim :D ( ) 20. takıldım yaaaa (serhat topal ) 8. bölüm kolay 14 çok zor yaa (ALİ TUĞRA ) 8 ben geç (esmanur yetek ) ben (esmanur yetek ) ben geçtim (esmanur yetek ) 13 geçemedim (hadise açikgoz ) ya 8. bölümü geçemedim yaaaaa. (iyi oyuncu ) öyle silah mı gider. fhgnjfghbjlu (iyi oyuncu ) lavlı bölüm zor (ibrahim efe penekli ) bu yılın ikincisiyim (Enes ŞAHİNASLAN ) ben bitirdim (yusut ahmegt ) 8 TEK TE GECTIM ZA Xd (8 Zİ GECTIM ) ada bak (14. geçtim! ) lan 8 çok saçma ve geçilmiyor (rep457 ) lan 14 ü geçen varmı (osas ) enes abi adamsın ( ) iyi bir oyun begendimmm (Huseyn Huseynzade ) 8 level cok zorrr :( (Huseyn Huseynzade ) 1cübölümçokzordu (tahagölgfe ) 8. bölümü geçen varmı (rtyghshjyhıoa ) sengerçeçeçektenenesbaturmusun (ynusemre ) 174 yaptım (kerim ) 23e geldim ( ) 25 bölümü geçtim skor 84 (Ali Mert ) 13. BÖLÜM ÇOK ZOR (EFE ) 14 cü oyun çok zor\ (hiç kimse ) 160 bölüm rekor 1 (enes batur ) skor 152 rekor yaptım yorumlara göre :) (Deniz ) 14. bölüm çok zor!!!!! (sasa sadas ) Arkadaşlar skor ne kadar az olursa o kadar iyi neden mi? sanırım yanlış çevirilmiş o mermi sayısı olacaktı muhtemelen. . . benimki 93 iyi günler (Ege öztürk ) oyun easydi (prof ) efe asıl sen ağla skorum 143 (SANANE ) 14ü gecemedim ( ) buintenet oyunu olduğu için beklentiin üstünde (mehmet seve ) 24. bölüm ennnn kolayıydı bence (utku guney ) oyun çok mükemmel ben kadar olamasada (mükoşümel ben ) iyii oyun (efe ) puanın 131 ve bitirdim ağlayın ( ) abi en son 24 bölümde kaldım !!! (alperen parlak ) vay anasını bazı kişiler son bölüme kadar gelememiş ama ben son bölüme bitirdim (güney demirci ) 14ü geçemiyom (pro ) oyun süper ama 20. bölümü geçemedim (alperen parlak ) 8 de tabancayi yon tuslarla kontrol edin (maymun ) enesbatur adlı kişi bölüm 27ye kadar gelemez oyunda zaten 25 bölüm var (ibrahim ) 14 U GECEMIYORUM (MELEK KARA ) güzellik 8. bölümde lavların arasından geçireceksin (No Name ) 8 i geçemiyorum yardım yok mu (güzellik ) çok merak ettim yaa (güzellik ) 13. bölümü geçemedim (berat ) güzel (berat ) lan bölüm 27 ye kadar geldim (enesbatur ) Ahmet önder üstten aşırarak geççeksin 14. bölümü ( ) kendimden tiksiniyorum 2. bölümde takıldım ( ) 14. bölümde en üste vur (arda akyüz ) ben hepsini geçtim (dıııtttt ) 25 mermi ile hepsini vurdum (pro abi ) çok güzel olmuş bu oyunlar (yakup köroğlu ) ŞŞŞŞŞ SES KESİN KARŞINIZDA KRAL DURUYOR (ERENBABA ) 20. CİDE TAKILDIM YA (arda oynat ) 60 mermiyle 9940 puan oluyor (irem ) YA LAV NASIL GEÇECEZA (KUTAY )




Oyun Kuzusu  |  Oyun  |  Oyunlar  |  Türkçe Oyunlar  |  En Güzel Oyunlar  |  Kuzuparalı Oyunlar  |  Korku Oyunları  |  Nasıl Oyun Yapılır  |  Yeni Oyunlar  |  Oyun Videoları  |  Oyun Yorumları  |  Yardım  |  İletişim
bos
boşFacebook arkadaşım olmak için tıkla cizgi
cizgiİstek, öneri, tavsiye, tebrik, reklam, işbirliği, oyun gönderme vb. bilumum mesajları iletişim kutusuna yazıp bize iletebilirsiniz.

İletişim kutusu için tıklayın.
/ Hata Bildir / Kullanım Sözleşmesi / EG50 / 420 / 30-12-1899
cizgi
OyunKuzusu Facebook SayfasıOyunKuzusu Twitter SayfasıBize Ulaşın
RSSValid XHTML 1.0 TransitionalValid CSS!

OYUN KUZUSU TÜRKÇE OYUNLAR - 23 MART 2019 CUMARTESI - Oyunlar - Oyun Skor - Friv Oyun - Google+ - Bitcoin

Türkiye'nin en büyük Türkçe Oyun sitesi OyunKuzusu.com sizler için en güzel oyunları özenle seçip Türkçe oynayabileceğiniz hale getiriyor. OyunKuzusu'nda
oynadığınız oyunlar bu oyunları hazırlayan oyun yapımcılarına aittir. Oyun Kuzusu Türkçe ve Skor Kaydetmeli oyunların bir arada toplandığı ücretsiz bir oyun sitesidir.








OYUNKUZUSU YERALTINA GİDER !!!